среда, 8. јул 2015.

Razglednice iz Indije


Nesto sto sam oduvek volela da radim je ispunjavanje razglednica. I uvek se radujem dok pisem ljudima i srecna sam sto ce nekome stici nesto iz daleka,napisano sitnim rukopisom iz srca. I kada ti ponestane ideja i adresa pocnes da pises samoj sebi. To su moje misli iz daleke Indije,kroz razglednice.

Iz Chennai-a:


da bi stalo sto vise pisem sitno i crtam da bi svaka prica imala svoje posebno mesto i razglednica dobije drugaciju formu , jer sve je igra


Hey draga moja saputnice. Evo me u Chennai, idem za Kolkatu, pa za Agartalu u najlepsi moguci deo Indije. Toliko mi je drago sto sam se opredelila za ovu opciju, osecam vec lepote sa svih mogucih strana i u  srcu - to je to kad kad priroda zove srce glasno udara. Ovaj Chennai je pretopao za mene, kao i celi jug, odem na planine…
Vreme provedeno sa Jessicom je bilo zaista lepo.Nije da smo proputovale ko zna sta,ali ono sto smo radile zaista ostaje u srcu za ceo zivot. Tacno mesec dana,17.2 -17.3, period koji smo poklonile jedna drugoj i koji smo ucinile da bude nezamenljiv. Svaki momenat nam je obema bio divan i bez obzira sto smo ustvari veci deo dana cutale, ali snekim ljudima je i tisina sasvim dovoljna, pogotovo kada osobu skontas i svaki tvoj odabir idemo levo, je ustvari isto sto i ona zeli.
A vreme u Indiji tece prebrzo ili je samo preuzbudljivo. Najdosadnije je sedeti uz internet i skupljati informacije.  One znaju kociti u sadasnjosti. A sadasnjost je tako divna, nesto sto malo ljudi zna da ceni i uopste poznaje moc sadasnjeg trenutka.
A ponekad kapiram ono pazljivo biraj sta zelis. Prva i jedina stvar koju sam zapisala o Indiji u rokovniku je Nagaland. I eto idem tamo sa covekom koga sam upoznala pre mesec dana i s kojim sam imala cetvorodnevno nerazdvojno putovanje. Ono kada upoznas osobu koja je svoj zivot namestila onako kako si ti oduvek sanjala plus svega ste neverovatno slicni.
I sve, ali bas sve u zivotu je tako prolazno.Kao sto reka svakim danom tece i odlazi, tako i zivot u svakom momentu se menja, prolazi i uci nas. Niko osim nas samih nas ne moze uciti o zivotu i nikoga ne treba pratit, vec samo ono u sebi, srce jedino.
Tako ja s tobom dobri moj super saradjujem. Upoznajem sebe na neki drugi nacin i pocinjem da prihvatam sebe onakvu  kakva sam. Valjda mi je ovaj put bio potreban da se stavim tamo gde pripadam i zahvalim se zivotu na svemu sto mi je dao i sto cini ono sto sam ja.
I pocinju da me umaraju pitanja mojih tkz drugara,a kako vidis sebe, dokle ces tako. Kada covek jednom otkrije moc slobode koja nam je data i nauci da upravlja sa njom uz divnu sadasnjost,zaista prestane da misli o sutrasnjici. Jer sutra ili sledeci zivot, nikad ne znas sta ce prvo da dodje.
I takoc divni dobri Univerzume hvala na svemu sto si mi pokazao. Ja sam jedno od tvoje dece, koje voli da bude zivo, srecno,slobodno…HVALA

Iz Cherrapunnji-a:


Mizoram – divan pocetak istrazivanja nepoznatog. Krenula ka novim avanturama i zastala u tribal seocetu,gde sam u plemenu boravila 2 noci.Predivno iskustvo dobrodoslice Mizu…Mesto divnih ljudi,drugacijih od Indijaca,pretezno Burmanci tj Mizuramci. Cisto je, ljudi nemaju lazne osmehe na licima,ali su predivni,gostoprimljivi. Hrana manje zacinjena, priroda planinska, putevi grbavi,ali su vozaci znacajnije bolji od Indije. Mesto gde se osecas kao na drugoj planeti, ususkana izmedju 3B drzave, izvan cele buke i galame, zagadjenosti i prevare.Mesto koje vredi istraziti, pre nego sto ga sistem prozdere, jer dolazi brzo i odnosi sve pred sobom. Ljudi su zabrinuti zbog pojave puteva i narusavanja Mizo kulture i cistote jedinstvenosti Mizurama.
U istrazivanju NE Indije tesko je zaobici Megalayu i upustiti se u istrazivanje njenih carolija. Svakako Cherrapunnji je mesto za koje sam saznala jos na Fixijevim casovima geografije i od tada imam jaku zelju i jasnu mastu da svakako zelim da ga posetim. I eto me, moc misli i maste je uspesno privedena ispunjenju, pronasla jedno od najlepsih mesta na zemlji i definitivno puno lepse od svih predhodnih. Stignes u njega i tek tada shvatis da to nije samo Cherrapunnji vec znatno vise. Okolni vodopadi, doline reka, dzungla, klima,klifovi i pecine…Sve to predstavlja deo okruzenja. Popijes prvo pivo sa partnerom trenutnog puta i shvatis kako je uzivanje u njemu sasvim drugacije,ako ga se uzelis…posle 2 meseca. Ukus mi je prijao vise nego ikada -  jaci ukus 8%,taman jedna flasa 0.6 sasvim dovoljno da se vece zavrsi. Cigarete donete iz Mizurama sa prirodnim duvanom, umotanim u bambus papir svakako cine posebnost veceri. Prvo pivo, prve cigarete…tako igra pocinje
A ustvari Cherrapunnji je samo usputna stanica,jer se tu nalazi najlepse mesto na svetu, a to svakako nije u naselju. Mesto udaljeno 15km busom, jos 3km stazom kroz predivnu dzunglu, srce kuca, sreca,osmeh. Konacno mesto bez ljudi, bez civilizacije, udaljeno od svega sto je Indija. Ulazak u dzunglu,nesto sto sam oduvek zelela – ispunjenje snova. I onda stignes u Nongriat, dostignes mesto gde si se uputio, i zapljusne te predivna energija mesta i ljudi koji su u njemu. Desetak slicnih tebi, dosli zbog istog biti daleko u prirodi…JUNGLE RETREAT…Mesto opustenicije, spavanju u izgorelom “hostelu” pokraj dvostrukog root bridga – FAIRY TALE.
I ljudi, i stene, i priroda, i kisa, i drva, i oluje, i sevanja, i boje, i zmije, i bazeni,i sve oko tebe je samo savrseno. Od prvog momenta se osecas tu ostajem nedelju dana – tako i jeste…Svakodnevno istrazivanje, pentranje po stenama, konacno ono sto volim, osmeh i ispunjenje. Previse ljudi, slusam ih, ali od lepote okruzenja sam nemocna da se opustim i prepustim pricama. Uzivam u sebi, ljudi su tu – slusas i ucis. Drugacije price od Evropskih putnika, putnici Azije. Saznas puno novih destinacija, mogucnosti, a zajednicki trenuci kuvanja pored vodopada, ispod stene uz oluju, zajednistvo, nesto sto svakako cini mesto puno carobnije. Leptiri svih boja, mostovi razlicitih oblika, velicina, bajkovito mesto u kojem ne mozes ni da mislis da ces biti. Potpuna zahvalnost…Ljubav
Vazno je u svemu ostati svoj i osluskivati. Svi smo tu putnici, trenutno zajedno i rastanci su neminovni. Ostvarila ovo sa predivnom osobom nalik sebi, ali vreme je za rastanak. Vreme je krenuti dalje, savrsenost svuda,ali je vreme za promenu, za nove stvari. Univerzum priprema nesto novo za mene, ja mu verujem… <3

Iz Darjeeling-a:


Najlepsa razglednica koju sam ikada videla, a i kako drugacije kada sam dostigla planine o kojima toliko godina unazad sanjam. Budim se sa pogledom na velelepni Mt. Kanchenchunga koji je po velicini III vrh sveta. A Darjeeling je grad koji me je zacarao. Na visini 2134m, drugacijih ljudi, pretezno Tibetanaca i Nepalaca, preukusne  ulicne hrane, jednostavno biti tu je cast i totalno uzivanje.
Dok sredjujem dozvolu za Sikkim, imam koji dan fore da se odmorim. Gradska pijaca je jedna od najlepsih pijaca Indije, ima dosta razlicite,jeftine garderobe, a cips domaci je svakako jedna od must eat things. Darjeeling je i jedan od gradova poznat po najkvalitetnijim cajevima,a crni caj se razlikuje po ceni – sve zavisi koji je po redu –berba.
I postaje mi drago sto konacno krecem na moj put, put koji mi predstoji narednih 5 nedelja. Zaista imam zelju da provedem sama, da uzivam za sebe i biram za sebe. Jer pored svega, svi smo mi sami na ovim putovanjima, susrecemo se i razilazimo,ali izbore koje pravimo treba da budu nasi. Lepo je deliti par dana sa nekim, ali ovakva putovanja zahtevaju i slobodu izbora, a to je ono sto je u nama i tek kada steknes samopouzdanje za putovanje bez ikoga, putovanje tek pocinje. Ona prava Indija, tvoji izbori, your own dealing with situations,. Nobody can choose for you,what is for you…
I posle 2 meseca konacno mislim da sam sposobna da vreme provedem u sopstvenim izborima, slobodna i sretna. Bitno je da znam sta zelim, imam jasnu sliku, imam mapu i imam 5 nedelja. Znam jedino da sutra je novi dan, da je svaki novi dan nova avantura i nova nepoznanica…
A Indija – velika, predivna i nepredvidiva, je svakako jedna velika skola, skola koja mi je draza od svih predhodnih skola, skola posle koje postajemo drugaciji ljudi, jer u svetu postoje 2 tipa ljudi, oni koji su bili u Indiji, i oni koji nikada nisu!!! A ja za sebe svakako mislim da je ovo tek pocetak,delic Indije, delic planete. Jedna stvar koju znam je da zelim da putujem, da zelim da istrazim ovu planetu, da cu da se vrtim oko nje koliko god mi to prija. Azija je svakako mesto na kojem zelim da provedem vise vremena, ali na moj ne turisticki nacin. Sva turisticka mesta su meni licno dosadna i drago mi je da sam sa njih sisla dok mi je jos bilo dobro.
I na kraju ko smo mi bez nasih prica? Svi smo samo prolaznici koji se sklapamo ponekad. Stvarajuci sopstvene price,stvaramo zivot…Svi mi imamo price, slicne ili razlicite nije vazno, sve je stvar izbora…Darjeeling i pogled na snezne Himalaye – mesto odakle nova prica pocinje…Hvala SVEMIRE , UNIVERZUME <3
LJUBAV, SLOBODA & MIR



I ETO KAD NEMAM KOME JA PISEM SEBI. PISEM DNEVNIK,SALJEM PISMA, RAZGLEDNICE. VOLIM DA PISEM , VOLIM DA POSTAR OBRADUJE SANDUCE NECIM DRUGIM OSIM RACUNIMA ZA STRUJU…A VI AKO ZELITE RAZGLEDNICE IZ NEKIH DALEKIH KRAJEVA PISITE MI,VOLITE SE I NIKADA SE NE PREDAJTE…LJUBAV JE KAD IMAS SKIM DA JE PODELIS, I STO VISE DA JE DAJES – VISE CES IMATI DA JE  DAJES!!!

Нема коментара:

Постави коментар